Hyr företagsbostäder av oss.
Letar ni efter bostäder åt era anställda? Vi hyr ut lägenheter, hus och tillfälliga bostäder till företag.
Därför ska ni välja Swedacco
Det bästa för era anställda
Vi har mångårig erfarenhet av att förmedla företagslägenheter. Vi utgår från den enskilda individen, i allt från materialval på lakan till boendets möblemang. Dessutom får ni tillgång till en egen kontaktperson som ni kan ringa dygnet runt, 365 dagar om året – och alltid inom er budget.
Er säkerhet - vår högsta prioritet
Alla våra fastigheter uppfyller de krav som ställs av svenska myndigheter gällande brandsäkerhet, ventilation, boendeyta och rumsstandard. Vi tar också ansvaret om någonting skulle hända med fastigheten under er vistelse. Därmed slipper ni som företag risken förhandla med lokala fastighetsägare.
Personalbostäder över hela landet
Tack vare vårt breda nätverk av fastigheter och samarbetspartners finns vi på många orter landet över. En del av fastigheterna drivs av oss, medan vi för vissa boenden endast agerar förmedlingstjänst för att ni ska hamna rätt. Det gör oss till en naturlig helhetsleverantör för er som kund.
Om oss
Swedacco fungerar som en länk mellan lokala fastighetsbolag och utländska företag med jobbuppdrag i Sverige. Vi arbetar utan mellanhänder, vilket gör att vi kan kvalitetssäkra vårt arbete och nå våra högt ställda mål att höja kvaliteten i branschen. Vårt breda nätverk och stora kunskap om Sveriges geografi och kultur gör att du alltid kan lita på vår expertis och kunnande.

Några av våra kunder
Hyr företagsbostad – så fungerar det
1.
Kontakta oss och berätta vad ni söker
Berätta gärna för oss hur era behov ser ut. Vilka orter söker ni boende i, hur många behöver ni, vad har ni för budget och vilken hyresperiod tänker ni er? Ju mer vi får veta, desto bättre boendelösningar kan vi hitta.
2.
Vi skräddarsyr en prisvärd boendelösning
Vi söker igenom marknaden efter boende som passar era behov och förutsättningar. Sedan går vi igenom förslagen tillsammans med er. Vår ambition är alltid att hitta det bästa boendet, till den bästa budgeten.
3.
Avtalssignering och boendeinformation
Vi signerar avtal digitalt för en smidig process. Direkt efter signering får ni information om incheckningen och själva boendet. Denna information kan ni även ge de anställda som flyttar in i våra fastigheter.
4.
Incheckning och kontaktperson
När det är dags för incheckning möter en av våra kontaktpersoner upp er och lämnar över nycklar, samt visar fastigheten. Samma kontaktperson blir er personliga kontakt ni smidigt vänder er till för hjälp eller frågor.
5.
Utcheckning och städning
När ni flyttar ut finns vi där som stöd med all information ni behöver och möter upp er på plats för att ta emot nycklarna. Städning ingår vid utcheckning, så det enda er personal behöver göra är att packa sina saker.
Vanliga frågor
Kontakt
Vill du veta mer om våra lägenheter? Välkommen att kontakta oss via formuläret nedan, så hör vi av oss inom kort.