Hyr företagsbostäder av oss.

Letar ni efter bostäder åt era anställda? Vi hyr ut lägenheter, hus och tillfälliga bostäder till företag.

Därför ska ni välja Swedacco

  • check icon

    Det bästa för era anställda

    Vi har mångårig erfarenhet av att förmedla företagslägenheter. Vi utgår från den enskilda individen, i allt från materialval på lakan till boendets möblemang. Dessutom får ni tillgång till en egen kontaktperson som ni kan ringa dygnet runt, 365 dagar om året – och alltid inom er budget.

  • lock icon

    Er säkerhet - vår högsta prioritet

    Alla våra fastigheter uppfyller de krav som ställs av svenska myndigheter gällande brandsäkerhet, ventilation, boendeyta och rumsstandard. Vi tar också ansvaret om någonting skulle hända med fastigheten under er vistelse. Därmed slipper ni som företag risken förhandla med lokala fastighetsägare.

  • custom icon

    Personalbostäder över hela landet

    Tack vare vårt breda nätverk av fastigheter och samarbetspartners finns vi på många orter landet över. En del av fastigheterna drivs av oss, medan vi för vissa boenden endast agerar förmedlingstjänst för att ni ska hamna rätt. Det gör oss till en naturlig helhetsleverantör för er som kund.

Om oss

Swedacco fungerar som en länk mellan lokala fastighetsbolag och utländska företag med jobbuppdrag i Sverige. Vi arbetar utan mellanhänder, vilket gör att vi kan kvalitetssäkra vårt arbete och nå våra högt ställda mål att höja kvaliteten i branschen. Vårt breda nätverk och stora kunskap om Sveriges geografi och kultur gör att du alltid kan lita på vår expertis och kunnande.

Modern living room

Några av våra kunder

  • mercury
  • peab
  • griffdon engineer
  • azari
  • Ramboll logo

Hyr företagsbostad – så fungerar det

  • 1.

    Kontakta oss och berätta vad ni söker

    Berätta gärna för oss hur era behov ser ut. Vilka orter söker ni boende i, hur många behöver ni, vad har ni för budget och vilken hyresperiod tänker ni er? Ju mer vi får veta, desto bättre boendelösningar kan vi hitta.

  • 2.

    Vi skräddarsyr en prisvärd boendelösning

    Vi söker igenom marknaden efter boende som passar era behov och förutsättningar. Sedan går vi igenom förslagen tillsammans med er. Vår ambition är alltid att hitta det bästa boendet, till den bästa budgeten.

  • 3.

    Avtalssignering och boendeinformation

    Vi signerar avtal digitalt för en smidig process. Direkt efter signering får ni information om incheckningen och själva boendet. Denna information kan ni även ge de anställda som flyttar in i våra fastigheter.

  • 4.

    Incheckning och kontaktperson

    När det är dags för incheckning möter en av våra kontaktpersoner upp er och lämnar över nycklar, samt visar fastigheten. Samma kontaktperson blir er personliga kontakt ni smidigt vänder er till för hjälp eller frågor.

  • 5.

    Utcheckning och städning

    När ni flyttar ut finns vi där som stöd med all information ni behöver och möter upp er på plats för att ta emot nycklarna. Städning ingår vid utcheckning, så det enda er personal behöver göra är att packa sina saker.

Vanliga frågor

Kontakt

Vill du veta mer om våra lägenheter? Välkommen att kontakta oss via formuläret nedan, så hör vi av oss inom kort.

Jag accepterar

integritetspolicyn